Tillbaka till bloggen

Posted: November 30, 2010 in Feeling the groove, Fitness & health
Tags: , , , ,

Träningsbloggträffen på Sportlife Odenplan 2010-11-28

Jag har haft lite uppehåll från bloggskrivande, för att hinna med allt annat jag har i mitt liv just nu. Hösten har varit otroligt tuff för mig. Men nu lyckas jag få ordning på det mesta och kan äntligen sätta korrekt fokus på min träning och långtidsmål som jag har haft.

Och nej, jag har inte slöat alls, hållit tempo och tränat minst 3 gånger i veckan, instruerat egna klasser, vikarierat runt om i Stockholm och gått på träningsträffar.

Jag är så tacksam att det finns alla underbara människor runtomkring som stödjer en oavsett hur mycket motgångar man genomgår. I söndags (2010-11-28) träffade jag nya människor som ägnar sina långa dagar åt att, som mig skriva om sin hälsa och träning i blogg-form, otroligt skoj.

Terese Alvén på Sportlife Odenplan

En nöjd Terese


Tack till Terese Alvén som ordnade eventet på Sportlife Odenplan. Det är gamla Reinholds gymanläggning som fått en rejäl uppfräschning förutom då gamla UFO-duschar med 5 olika öppningar för vattnet. Känns som rysk rulett varje gång man är där och ska göra sig ren.😀

Bloggar är framtidens version av en hälsotidning, jag väljer ut författare genom att följa bloggare som skriver bra och informativt. Tycker Google Reader är absolut den bästa RSS-läsare, motsatsen är att bokmärka varje sida och ta en runda på morgonen genom allas bloggar. Berättar mer om min metodik i senare inlägg. I den här bloggjungeln borde det vara ett krav att kunna navigera genom all information.

Jag köpte nytt objektiv (50mm/1.4) och ny kamera Sony-A55 and I love it, här är några bilder från helgens event, mer hittar ni på min Flickr-sida:

Omid körde järnet


Sandar på Sportlife Odenplan

Sandra utsatte oss för en terror-crossfit-pass


Tuff träningsgäng av bloggare

Tufft träningsgäng av bloggare

Miranda upptäckte sin danstalang

Comments
  1. Snygg bild på Marie där!!😀

  2. Miranda says:

    Jättekul att träffa dig Vladimir🙂 Jag lånar bilden om det är ok?

    • bogodist says:

      Självklart, får du låna, alla mina bilder är ok att använda. Klicka vidare på bilden så du kommer till Flickr, där finns de i större format.

  3. Angelica says:

    Kul att du är tillbaka igen! Kram kram!