Körsbäret på hyllan

Posted: December 15, 2010 in Fitness & health, Misc
Tags: , , , , ,

Cherry on tree

Jag blev tilldelad priset The Cherry on the Top och vill tacka så mycket Lollo för hennes otroliga inspiration av kvalité och känsla i allt hon gör. Hon är inte bara en fantastisk vän utan en jättebra mamma som hinner med allt det omöjliga och får ändå tid att skriva bra blogginlägg.

The Cherry on the Top Award innebär att the Cherry ska göra följande:
1. Tacka den som gav mig utmärkelsen.
2. Kopiera utmärkelsen till min blogg
3. Avslöja tre saker man gillar
4. Skicka körsbäret vidare till fem andra bloggare som förtjänar det.

Tre saker jag gillar…

1. Hålla på med det som driver mig framåt, utvecklar mig och gör mig till en bättre människa.

2. Jag älskar min familj, mamma och lillebrorsan, utan deras stöd hade det varit helt annan historia, =)

3. Alla fina vänner, träningskollegor och folk som får mig att inspireras, fascineras och reflektera över saker och ting.

Jag skickar mina körsbär vidare till:

Åsa Fornander som är en otroligt karismatisk och mycket talangfull person som jag ser upp till
Åsa Eriksson som är en glad, trevlig och ödmjuk person, mamma och en PowerStrip-drottning
Linda Lagerstrand – min fd boss på gymmet i Södertälje, som har nyss flyttat hem efter en översvämning. Hon är duktig på att projektleda, bemöta människor och driva gymmet efter kundernas önskemål
Dorotka Baburin en så jordnära, skön och härlig person och träningsförebild
Terese Alvén – grym träningsbloggare som skriver informativt, fångar upp och inspirerar

Och givetvis alla andra bloggare som jag inte nämnt men följer, ni har alla något intressant som har värde för mig. Fortsätt med det!

Comments are closed.