Med inspiration från Åsa Ehrnholm, Jessica Clarén, Louise Stapel, Åsa Eriksson, Åsa Fornander och Terese Alvén har jag lyckats sammanställa mitt träningsår 2010 i bilder. Jag ska även lägga upp en sammanställning av 2010 i form av youtube-videos och de är många.

Nike-konventet 2010

Group photo of Nike convention 2010 presenters

Gruppfoto på alla fantastiska presentatörer från Nike-konventet 2010


Gruppfoto på alla fantastiska presentatörer från Nike-konventet 2010


Tony Stone hade visst fångat upp det magiska ögonblicket under sin video-dans-klass


Tävlande och juryn från "Nike Top Instructor 2010"


Jag tillsammans med Åsa Eriksson och Dorotka Baburin efter en BodyJam-klass

Mind Over Matter träningsevent i maj

Omid Dadary med sitt Mind Over Matter tränings-event (2010-05-21)


Louise Stapel leder en grym dans-aerobics-klass


Jag efter 6-timmars träning

BodyJam-kvartalsutbildning och release

BodyJam-kvartalsutbildning med Dorotka Baburin och mina sköna instruktörskollegor från Södertälje


Travolta-pos från discodanstema - teamklass på WorldClass Södertälje

Louise Stapel sommarträningsevent


Louise leder sin dans-aerobics till Britney Spears - 123

Louise leder sin dance aerobics


Eroll Dobreva körde sina coola house moves

Les Mills SuperSaturday 2010

Fullpackad Annexet-arena i Globen - BodyPump-klass


Jag och Gandalf Archer (programdirektören för mitt favorit-träningskoncept)


Jag och mitt dans-team från Södertälje inför en dans-tävling, uppe på stora scen i Annexet

Mind Over Matter träningsevent i oktober

Gruppfoto från träningsevent Mind Over Matter i oktober 2010


Jag mitt i house-klassen för Martin Ferretti

Hälsomässan och Best of The Best

Megastor plansch på Åsa Ehrnholm och Jessica Clarén


Åsa Ehrnholm och Sofie Rhodin softar inför BodyCombat-klassen


Per Markussen under sin klass "Burning Love"


Petter Ehrnvall och Pernilla Blomquist under sin BodyCombat-klass

Gästklass på Gympozz i Eskilstuna

Sköna och galna BodyJam freaks från Gympozz

Kvartalsutbildning i BodyJam i december

Sarah Galán från Danmark efter kvartalsutbildningen i BodyJam-55


Jag under house-delen av koreografin, älskar att ta i

Gästklass i Eskilstuna på Gympozz

Jag inför min gästklass på Gympozz (Louise Stapel som fotograferar)


Så här högt ska vi upp


Freestyle och det handlar om att bjuda på sig själv

Önskar er allt gott under 2011 och strunta i nyårslöften – Just Do It, som Åsa Eriksson säger.

Comments