Nike Top Instructor 2011 – snart

Posted: January 2, 2011 in Feeling the groove, Instructing at gym
Tags: , , , , , ,
Finalister i tävlningen Nike Rock Victorious Instructor 2010

Finalister i tävlingen Nike Rock Victorious Instructor 2010

Det är en vecka kvar tills de 10 bidragen till Nike Top Instructor 2011 ska publiceras på nätet för omröstning.

Jag grävde hemma i mitt video-arkiv och har nu lagt upp samtliga oklippta finalprestationer från tävlingen, som avgjordes på Nike-konventet i Frescatihallen i Januari 2010.

Vinnaren i tävlingen blev Sandra Börjesson från Göteborg med sin afrohouse-klass.

Sofie Näslund

Annica Bottne

Louise Stapel

Sandra Börjesson

Bedros Kabranian

Visst vore kul att få se hur det har gått för samtliga instruktörer ovan, under året som har gått?

Jag har fått äran att få följa en av dem och utvecklingen är fantastisk. Det blir även spännande att se hur det har gått för resten av finalist-gänget och övriga uttagna instruktörer som vi fick rösta om förra året. Många av dem var så duktiga – det fick mig att inspireras.

Comments
  1. Sofie says:

    Hej!
    Vad kul att se filmen från tävlingen! Det var en superkul erfarenhet att vara med! Jag ska med spänning vara med på årets tävlings-klass på Nike och se vem som kammar hem prister – jag hoppas på Åsa Ingelög iår!
    /Sofie

  2. Vladimir says:

    Tack Sofie, bara jag som orkade dokumentera deras fina ögonblick, =)

    Jag ska också vara med, både filma och själv dansa, vet knappt hur jag hinner med göra allt, haha.

    Åsa verkar vara en het kandidat, lite synd att vi inte fick se deras tävlingsbidrag publicerade.

    Ses snart annars