Tillbaka till bloggen

Posted: April 11, 2011 in BodyJam, Fitness & health, På min dansklass
Tags: , ,

Vladi front face - 2010-04-03
Dags att damma av bloggen på nytt?

Det där med kontinuitet är något jag själv tjatar om när jag tipsar folk om hur de ska skriva en bra blogg och så är jag helt dålig på det själv. Dags att tag i det.

Jag tror jag börjar smått och försiktigt den här gången.

Kort statusuppdatering om min träning
Det går fantastiskt bra, jag tränar styrketräning sedan januari med en personlig tränare Omid Dadary med Mind Over Matter + ett par ggr extra i veckan på egen hand.

BodyJam är jag just nu allra mest glad över. Har nu 4 fasta klasser i veckan, vilket är helt ofattbart med tanke på för att bara ett år sen vickade jag varannan vecka på WorldClass Söderälje.

Vill du komma och testa någon av mina energifyllda klasser – klasser med äkta dansglädje som min egna deltagare beskriver, hojta bara till, bjuder på gratis träning. På WorldClass har vi gott om platser, så du slipper reservera plats en månad i förväg, =)

Mitt klass-schema
Onsdagar – 18.25 – World Class Kista
Torsdagar – 18.25 – World Class Sundbyberg
Fredagar – 17.20 – World Class Hornsgatan
Lördagar – 11.35 – World Class Kista

Det enda jag kan säga om min klasser är att jag aldrig haft det så roligt i mitt liv som jag har nu. Mina deltagare är underbara, duktiga, vågar öppna upp sig, utmanas och bjuda på sig själva.

Comments
  1. Dixie says:

    Det är absolut på tiden att det börjar hända lite här igen! ;o)

  2. Dixie says:

    Självklart! Din blogg har legat i min lista på Google Reader i evigheter ju. Har bara väntat på att det ska hända något här. ;o)

    • bogodist says:

      Vad skoj, jag tänkte börja blogga om hur man bloggar. Vad tycker du om det?

      Första artikeln är tänkt att vara hur man använder bilder, ger creds till fotografen samt använder licens-fria bilder.