Team-klass med Vera och Vladi på nJoy i Västerås

Posted: July 18, 2011 in BodyJam, Photo

Har precis gjort klart ett gäng bilder som jag skickat över till Vera för produktion av blogginlägg. Håll utkik på hennes blogg alltså.

Vi var på nJoy i Västerås i mitten på Juni och rockade loss högst upp i skrapan, där gymmet var.

Här är en liten sneak peak:


Eftersom vi var upptagna med själva dansande och instruerande av klassen, tog Jackie Skinnars Engwall (platschefen) bilder på oss.

Det mest besvärliga med korrigering av dessa bilder var ljuset: multipla ljuskällor med olika färgtemperaturer samt lysrör som blinkar så att ljuset skapar gröna fläckar i bilder. Oerhört frustrerande att kasta bilder.

Himla kul klass var det, jag gör gärna om det.

Tusen tack Vera för jag fick följa med, =)

Comments
  1. […] Jag tror inte någon har missat att jag älskar BODYJAM. Har även nämnt en gång tidigare att glädjen blir dubbel när jag teamar med någon som brinner för klassen lika mycket som jag. Och vem brinner för BODYJAM mer än min vän Vladimir? […]